MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας

Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας

Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας

Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας

Επιλογή Κοινών Στόχων

Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation

Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»

Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής

Market Intelligence

Ερευνητικά Εργαλεία

Τομείς Εξειδίκευσης

Επιχειρηματικές Λύσεις
Αποστολή  μας  είναι  να  δημιουργούμε  αξία με τη  συμμετοχή μας  στις  διαδικασίες  λήψης στρατηγικών αποφάσεων, μέσα από την παροχή συμβουλών, λύσεων και προτάσεων, που βασίζονται σε αξιόπιστα και επιστημονικά στοιχεία ερευνών. Η συμβολή μας εστιάζει κυρίως στους εξής άξονες:
  1. Στην επιτυχή διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της Μάρκας/ Υπηρεσίας/ Επιχείρησης/ Οργανισμού/ Κοινωνικού Φορέα
  2. Στην βελτιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης στην εικόνα/ επικοινωνία
  3. Στην ακριβέστερη στοχοθέτηση των κοινών - στόχων
  4. Στην βελτιστοποίηση των σχέσεων της Επιχείρησης/ Κοινωνικού Φορέα με τους «Εταίρους» του
Για την καλύτερη κατανόηση της προσέγγισης της MRB Hellas A.E. όσον αφορά στις προκλήσεις της Αγοράς και της Κοινωνίας, θα μπορούσε να βοηθήσει η πλοήγηση σας διαμέσου όσων αναφέρονται στις Επιχειρηματικές Λύσεις ή στην Τεχνογνωσία/ Capabilities της Εταιρίας μας.
Επιπλέον, η σχέση της MRB Hellas Α.Ε. με Ελληνικά και Διεθνή Groups δίνει πρόσβαση στην Εταιρία μας σε Εξειδικευμένες Πρακτικές, οι οποίες προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερο βάθος στις παρεχόμενες υπηρεσίες μας:
  • PRC Group - The Management House: Στρατηγική Επικοινωνία, Branding, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, CRM, Brand Relations, Market Intelligence, Market Modeling, Communication Innovation, High Technology.
  • R.I.S.C. International: Research Institute on Socio/ Cultural Change, Στρατηγική τμηματοποίηση της Αγοράς και της Κοινωνίας. Προσδιορισμός της σχέσης μεταξύ εξέλιξης κρίσιμων ανθρώπινων αξιών και δομικών αλλαγών των αγορών και της κοινωνίας, με στόχο τον εντοπισμό λύσεων, ευκαιριών και απειλών.
  • Walker Information: Δημιουργία «μετρήσιμης/ απτής» αξίας από τη βελτιστοποίηση των σχέσεων μεταξύ Επιχειρηματικού/ Κοινωνικού Φορέα με τους «Εταίρους/ Stakeholders», Customer Loyalty Metrics, Employee Loyalty Metrics, Stakeholders Loyalty Metrics, Customer – Employee Linkage etc.

english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA