Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου, θα πρέπει να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της συμβολής δύο μέγα- παραγόντων:
- Στρατηγική Παραγωγικότητας
- Βελτιστοποίηση της Δομής του Κόστους
- Βελτιστοποίηση της Αξιοποίησης των Υλικών και Άυλων Περιουσιακών στοιχείων της Επιχείρησης
- Στρατηγική Ανάπτυξης
- Επέκταση των Ευκαιριών Αύξησης Εσόδων
- Διεύρυνση της Αξίας του Καταναλωτή στον οποίο απευθύνεται η Μάρκα / Υπηρεσία
Ειδικότερα, στο δεύτερο παράγοντα (Στρατηγική Ανάπτυξης) και πιο συγκεκριμένα στον τομέα Διαχείρισης του Πελάτη / Καταναλωτή της Μάρκας / Υπηρεσίας, υπάρχουν κρίσιμες διαδικασίες, οι οποίες στηρίζουν καθοριστικά την επιτυχία των στόχων που έχουν τεθεί από την Επιχείρηση. Συγκεκριμένα:
- Επιλογή και Στοχοθέτηση Πελατών / Καταναλωτών / Πολιτών
- Προσέλκυση Νέων Πελατών / Καταναλωτών / Πολιτών
- Ελαχιστοποίηση Απωλειών Πελατών / Καταναλωτών / Πολιτών
- Ανάπτυξη της Σχέσης της Μάρκας / Υπηρεσίας με τους Πελάτες / Καταναλωτές/ Πολίτες
Η MRB Hellas A.E. διαθέτει τα ισχυρότερα και πλέον εξειδικευμένα εργαλεία στην Ελλάδα και σε Διεθνές επίπεδο (αποτελούν τις κορυφαίες επιλογές στο είδος τους - currencies), αλλά και την απαραίτητη Τεχνογνωσία και Εμπειρία σε επίπεδο Ανθρώπινου Δυναμικού στον τομέα του εντοπισμού των Κοινών- Στόχων, που με τη σειρά τους θα μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα της Μάρκας / Υπηρεσίας.
Η δύναμη της MRB Hellas A.E. στο συγκεκριμένο τομέα οφείλεται στους εξής παράγοντες:
- Έχει στη διάθεσή της τρείς (3) εξαιρετικά μεγάλες Βάσεις Δεδομένων ( T.G.I., R.I.S.C., ΤΑΣΕΙΣ )
- Οι συγκεκριμένες αυτές Βάσεις Δεδομένων ενημερώνονται συνεχώς σε ετήσια βάση
- Γίνεται διασύνδεση των 5 μεγάλων τομέων της ζωής του Ανθρώπου → Κοινωνία- Κατανάλωση- Πολιτισμός- Πολιτική-ΜΜΕ
- Κάλυψη από μία ταυτόχρονη πηγή (ίδιος ερωτώμενος) όλων των διαστάσεων που αφορούν την Μάρκα / Υπηρεσία
- Δημογραφικά
- Ψυχογραφικά
- Κοινωνικοπολιτισμικές Αξίες
- Καταναλωτικές Συνήθειες
- Συνήθειες σε σχέση με τα ΜΜΕ
- Πολιτική συμπεριφορά
Οι τελευταίοι παράγοντες αποτελούν το πληρέστερο πλέγμα διαστάσεων, όπου σύμφωνα με τους στόχους της Μάρκας / Υπηρεσίας, μπορούν (Account/ Media Planning- Segmentation) να σκιαγραφηθούν τα Κοινά- Στόχοι που πρέπει να προσεγγισθούν μέσα από την επικοινωνιακή στρατηγική και τη στρατηγική marketing.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι, μέσα από τις προσεγγίσεις της MRB Hellas A.E., τα επιλεγόμενα κοινά μπορούν στη συνέχεια να ιχνηλατηθούν στα επιμέρους συστήματα της αγοράς, τα οποία αξιοποιούνται για το Media Buying.