Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Τομείς Εξειδίκευσης
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Ερευνητικά ΕργαλείαΑνάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας/ Εικόνας
Η MRB Hellas A.E. διαθέτει μοναδική εμπειρία και εξαιρετικά ισχυρά εργαλεία, που της επιτρέπουν να συμμετέχει στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων των Πελατών της, όσον αφορά στην ανάπτυξη στρατηγικής για την ίδια τη Μάρκα ή για την Εικόνα της.
Πέρα από τη μέτρηση της απόδοσης της Μάρκας σε βάθος χρόνου, τόσο μέσα από ποιοτικές μεθοδολογίες, οι οποίες αναδεικνύουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών / πολιτών για την Μάρκα / Φορέα, όσο και μέσα από ποιοτικά και ποσοτικά εργαλεία, τα οποία προσδιορίζουν με ακρίβεια το Brand Equity, κλειδί στην προσέγγισή μας είναι ο εντοπισμός και η δημιουργία του μοντέλου ιδιοτήτων / «drivers» που ορίζουν τη Μάρκα και κινητοποιούν τα Κοινά- Στόχους.
Το χτίσιμο της Στρατηγικής της Μάρκας/ Εικόνας περνά μέσα από τη σύνθεση των διαστάσεων:
- Ποιοτικός προσδιορισμός των χαρακτηριστικών / ιδιοτήτων που ορίζουν την Αγορά (Μάρκα, Ανταγωνισμός, Εφαπτόμενες προϊοντικές κατηγορίες)
- Προσδιορισμός / Προτεραιοποίηση / Μοντελοποίηση της Σημαντικότητας των Ιδιοτήτων / Χαρακτηριστικών
- Χαρτογράφηση της Αγοράς με βάση τις κρίσιμες ιδιότητες / χαρακτηριστικά / drivers
- Ανάδειξη επιχειρηματικών ή / και επικοινωνιακών ευκαιριών
- Τοποθέτηση της Μάρκας και του Ανταγωνισμού στο χάρτη της Αγοράς
- Ανάδειξη του χώρου του χάρτη στον οποίο κινείται σήμερα η «ρεαλιστικά» ιδανική Μάρκα/ Προϊόν
- Μοντελοποιημένο SWOT Analysis της Μάρκας
- Δημιουργία Δείκτη / Index Αξιολόγησης / Προτίμησης του Brand Equity της Μάρκας
- Ασκήσεις Προσομοίωσης / Simulation εναλλακτικών σεναρίων και επιλογών όσον αφορά στη στρατηγική της Μάρκας
- Βελτιστοποίηση / Optimization της υπάρχουσας ή των πιθανών Ιδεών της Νέας Στρατηγικής της Μάρκας
- Δημιουργία Brief προς το Διαφημιζόμενο ή τη Διαφημιστική Εταιρία, την Εταιρία Δημιουργικού, την Εταιρία Επικοινωνίας