Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Τομείς Εξειδίκευσης
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Ερευνητικά ΕργαλείαΑνάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Προβλέποντας τις προσδοκίες, τις αξίες και τον τρόπο ζωής
Οι Τάσεις της Κοινωνίας και της Αγοράς στην MRB Hellas A.E. συναντώνται μέσα από τη σύνθεση πολυθεματικών και πολυδιάστατων Βάσεων Δεδομένων, σε συνδυασμό με την Εμπειρία και την Διεισδυτικότητα Ερευνητών και Συμβούλων, που προέρχονται από τους χώρους των κοινωνικών επιστημών και του marketing.
Στόχος μας είναι να αποκρυπτογραφούμε τις κοινωνικές, πολιτικές, καταναλωτικές και πολιτισμικές δυνάμεις που οδηγούν τις αλλαγές στις αγορές και να αξιολογούμε αυτές τις αλλαγές στην κατανάλωση και στον τρόπο ζωής.
Βασιζόμενοι σε ενδελεχή και σε βάθος κατανόηση των «υποδόριων» κινήτρων των ανθρώπων και των συμπεριφορών τους, τόσο σε ποσοτικό όσο και σε ποιοτικό επίπεδο, προβλέπουμε τις μελλοντικές εξελίξεις σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής ενός ανθρώπου. Με αυτό τον τρόπο προσφέρουμε στους πελάτες μας κρίσιμα “Insight”, τα οποία βοηθούν στη διαχείριση των καταναλωτών, που διαφοροποιούνται συνεχώς με τρομακτικό ρυθμό.
- Ποιοι είναι ο «Δρώντες της Αλλαγής»
- Ποιοι είναι οι παράγοντες κουλτούρας, πολιτικής, κατανάλωσης που καθορίζουν τις μελλοντικές εξελίξεις
- Σε ποιες προσδοκίες και αξίες οι ομάδες ή οι υπο-ομάδες συγκλίνουν ή αντιθέτως αποκλίνουν
- Ποιες είναι οι «Τάσεις» που σκιαγραφούν την κατανάλωση και τον τρόπο ζωής του αύριο
- Ποιος τις οδηγεί