Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία
Επιχειρηματικές Λύσεις
Τομείς Εξειδίκευσης
Επιχειρηματικές Λύσεις
Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Ερευνητικά ΕργαλείαΑνάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας
Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Επιλογή Κοινών Στόχων
Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»
Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες
Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής
Market Intelligence
Τομείς Εξειδίκευσης
Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας
Η MRB Hellas A.E. παρέχει διεξοδική παρακολούθηση 360o της εξέλιξης της Μάρκας / Υπηρεσίας, με στόχο την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών που έχουν ακολουθηθεί:
- Στην Εμπορική πολιτική
- Στα Προγράμματα Marketing
- Στις ΜΜΕ δραστηριότητες
- Στην Εμπειρία που προσφέρει η Μάρκα/ Υπηρεσία
- Στην Ανταπόκριση των Καταναλωτών
Η συνολική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας σε όλους τους παραπάνω άξονες αποσκοπεί στη λήψη των κατάλληλων μέτρων για την επιτυχία των στόχων που έχουν τεθεί.
H MRB Hellas A.E. διαθέτει εξαιρετικά ισχυρή και ευέλικτη γκάμα ερευνητικών μεθοδολογιών οι οποίες μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες της παρακολούθησης της "υγείας" της Μάρκας / Υπηρεσίας μέσα από CAPI, CATI, CAWI και PAPI προσεγγίσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες και τεκμηρίωση των συγκεκριμένων μεθοδολογιών μπορεί να αντληθεί στην περιοχή "Ερευνητικά Εργαλεία" του site.
Περιοχές κλειδιά στις οποίες η MRB Hellas A.E. μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες είναι οι εξής:
- Βελτιστοποίηση των Στόχων της Μάρκας/ Υπηρεσίας
- Βελτιστοποίηση της προσέγγισης της Μάρκας/ Υπηρεσίας σε θέματα Επικοινωνίας και ΜΜΕ
- Need States στα οποία ανταποκρίνεται η Μάρκα / Υπηρεσία
- Μεγιστοποίηση του Loyalty / Bonding μεταξύ Μάρκας / Υπηρεσίας και Καταναλωτή
- Σημεία Πώλησης