MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας

Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας

Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας

Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας

Επιλογή Κοινών Στόχων

Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation

Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»

Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής

Market Intelligence

Ερευνητικά Εργαλεία

Τομείς Εξειδίκευσης

Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation
Κάθε  σημείο εκκίνησης  για  τη  δημιουργία   οποιασδήποτε  στρατηγικής  για μία Επιχείρηση, Μάρκα ή Υπηρεσία, είτε σε επίπεδο Εμπορικής Πολιτικής, είτε σε επίπεδο Management/ Διοίκησης, οφείλει να διερευνά και να ορίζει τη δομή των Καταναλωτών, των Πολιτών, των Προμηθευτών, των Μετόχων, των Στελεχών και του συνόλου των Stakeholders και ακόμα περισσότερο να επιλέγει έξυπνα τα Κοινά Στόχους, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με κριτήρια που με διορατικότητα και ακρίβεια αντικατοπτρίζουν την Αγορά.

Η MRB Hellas A.E. διαθέτει εξαιρετικά ισχυρή Μεθοδολογική υπεροπλία και βάθος γνώσης σε επίπεδο Στελεχών, τα οποία ξεφεύγουν από απλές στατιστικές επεξεργασίες στοιχείων που συνδέονται μόνο με την συμπεριφορά των Stakeholders. Η MRB Hellas A.E. συνδέει τη Συμπεριφορά με τα Κίνητρα και τις Αξίες που κάθε φορά κινητοποιούν τα Κοινά Στόχους, αναδεικνύοντας όχι μόνο τα «Γιατί;», αλλά, κυρίως, τα «Πώς;».

Διότι στο δυτικό κόσμο το φαινόμενο της πλήρους «Εξατομίκευσης/ Individuation» καθενός από εμάς είναι σήμερα μαζικό, περνώντας από την «παραδοσιακή» στη «μοντέρνα», «μετά-μοντέρνα» και τελικά στη «μετά-υλιστική» Κοινωνία.

Στην παραδοσιακή κοινωνία οι άνθρωποι προσδιόριζαν τον εαυτό τους μέσα από τις κοινωνικές ομάδες στις οποίες ανήκαν (Φύλο, Ηλικία, Κοινωνική Τάξη, Επάγγελμα κλπ). Σημεία σταθμοί στη ζωή των ανθρώπων ήταν η ενηλικίωση, ο γάμος, η επαγγελματική εξέλιξη κλπ.

Σήμερα το «ανήκειν» σε κάποια κοινωνική ομάδα δεν περιγράφει σχεδόν τίποτα, όταν μάλιστα οι αντίστοιχες κοινωνικές ομάδες έχουν γίνει «άπειρες» σε πληθυσμό, καθώς εξαρτώνται έντονα από παράγοντες όπως:

Οι δυτικές κοινωνίες- και η Ελλάδα αποδεδειγμένα- μετακινούνται από τις «Τμηματοποιημένες/ Segmented» αγορές στις «Θρυμματισμένες/ Fragmented» αγορές.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ υπάρχει η ανάγκη παρακολούθησης της κοινωνίας και των αγορών μέσα από «τάσεις/ trends» που αντανακλούν τις κοινωνικές δυναμικές πολυδιάστατων φαινομένων.

Οι «τάσεις/ trends» αυτές δεν εμφανίζονται από το πουθενά. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένες σε κάθε περίπτωση με το εκάστοτε ειδικό ιστορικό-κοινωνικό πλαίσιο, το οποίο, βεβαίως, εξελίσσεται στο χρόνο.

Αυτό το πλαίσιο σχηματίζει τις αξίες και τα κίνητρα που πλάθουν τους κοινωνικούς ρόλους και τις συνήθειες. Αξίες και κίνητρα που με τη σειρά τους έχουν εξαιρετικά δυναμικό αντίκτυπο στις πολιτικές και κοινωνικές συμπεριφορές και στις αγοραστικές συνήθειες.

Στόχος της MRB Hellas A.E. είναι να παρέχει εφαρμόσιμες λύσεις, όταν απαιτείται να εντοπισθούν οι πλέον απαραίτητες «Ομάδες/ Segments», που πρέπει να στοχοθετηθούν για την επίτευξη των στόχων της Επιχείρησης, μέσα από εξειδικευμένες μεθοδολογίες, οι οποίες απαντούν στα 5 Ws του Marketing, ως εξής:

- 5 Ws του Marketing -


english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA