MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ανάπτυξη Προϊόντος / Υπηρεσίας

Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας / Εικόνας

Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας

Παρακολούθηση της εξέλιξης της Μάρκας

Επιλογή Κοινών Στόχων

Τμηματοποίηση Αγοράς / Segmentation

Σχέση Επιχείρησης με «Εταίρους / Stakeholders»

Κοινωνικός Χάρτης & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

Ανάπτυξη Κοινωνικής / Πολιτικής Στρατηγικής

Market Intelligence

Ερευνητικά Εργαλεία

Τομείς Εξειδίκευσης

Βελτιστοποίηση Επικοινωνίας
Η MRB Hellas A.E. έχει στη διάθεσή της πλήρη γκάμα ερευνητικών μεθοδολογιών, οι οποίες ανταποκρίνονται με μοναδικό τρόπο στις περιπτώσεις όπου απαιτείται βελτιστοποίηση της επικοινωνίας. Το ισχυρότερο σημείο της Εταιρίας είναι η εφαρμοσμένη και αποδεδειγμένη εμπειρία της, μέσα από τα αποτελέσματα και την πορεία επιτυχημένων Μαρκών στην Ελληνική Αγορά αλλά και Διεθνώς.

Κατά τη διαδικασία ανάπτυξης της Επικοινωνιακής στρατηγικής της Μάρκας/ Υπηρεσίας, η MRB Hellas A.E. συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, με στόχο τον εντοπισμό της καλύτερης ιδέας που θα πρέπει να αξιοποιηθεί ως βάση για το Δημιουργικό Brief.

Improve Strategy

Σε κάθε περίπτωση είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε καθοριστικά στην επιλογή της πλεον κατάλληλης ιδέας ανάμεσα στις εναλλακτικές που προτείνει η Διαφημιστική Εταιρία, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τους στόχους της Μάρκας/ Υπηρεσίας και αρκετά έγκαιρα, πριν την υλοποίηση του τελικού διαφημιστικού υλικού.

Ιδιαίτερα, μάλιστα, μετά την παραγωγή της τελικής διαφήμισης/ τελικού υλικού, η MRB Hellas A.E. είναι σε θέση, μέσα από εξειδικευμένα μοντέλα και συγκριτικά στοιχεία που προέρχονται από διεθνείς αλλά και Ελληνικές νόρμες, να βοηθήσει στην κατανόηση και στην προβολή του πόσο καλά θα μπορέσει να ανταποκριθεί και να αποδώσει η συγκεκριμένη διαφήμιση, είτε αυτή αφορά σε ένα κανάλι επικοινωνίας/ ΜΜΕ, είτε σε μια πολυδιάστατη καμπάνια, η οποία θα αξιοποιήσει περισσότερα του ενός επικοινωνιακά σημεία επαφής/ ΜΜΕ.

Είναι, επίσης, σε θέση να εντοπίσει τα κρίσιμα σημεία του διαφημιστικού υλικού που συμμετέχουν καθοριστικά, αποτελώντας τους βατήρες που εκτοξεύουν την επιτυχία της επικοινωνιακής στρατηγικής.

Τέλος, με τη βοήθεια του πελάτη, όσον αφορά στην παροχή ειδικής πληροφόρησης, υπάρχει η δυνατότητα να προβλεφθεί ο όγκος πωλήσεων που θα προκύψει από μία συγκεκριμένη καμπάνια.


english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA