Η δραστηριοποίηση της εταιρείας σε όλο το φάσμα της αγοράς έχει ως αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός ερευνών να επικεντρώνονται σε κοινά όπως Επιχειρηματίες όλων των βαθμίδων ή Στελέχη επιχειρήσεων.
Κάθε χρόνο η εταιρεία, στο πλαίσιο ερευνητικών προγραμμάτων που αφορούν τομείς όπως π.χ. ...
-
Ο χρηματοπιστωτικός
-
Ο τομέας της επιχειρηματικότητας
-
Ο τομέας της καινοτομίας
-
Της χρήσης νέων τεχνολογιών
-
κλπ
... έρχεται σε επαφή με τα αντίστοιχα κοινά.
Έχοντας συνειδητοποιήσει πλήρως τις ιδιαιτερότητες των συγκεκριμένων κοινών, η MRB Hellas Α.Ε., αξιοποιώντας και τη διεθνή εμπειρία των συνεργαζόμενων δικτύων της, έχει αναπτύξει τεχνικές και μεθόδους για την αποτελεσματική προσέγγιση των συγκεκριμένων ερωτωμένων.
Αντλώντας από μια μεγάλη ποικιλία διαθέσιμων τεχνικών, η εταιρεία εφαρμόζει όλες τις μεθόδους προσέγγισης - κλασικές ή περισσότερο εξειδικευμένες - ανάλογα με την περίσταση και τα ειδικότερα ζητούμενα κάθε έρευνας.