Στον τομέα των δικτύων πωλήσεων η MRB Hellas Α.Ε. έχει συσσωρεύσει πολύτιμη εμπειρία συνεργαζόμενη με τους μεγαλύτερους Διαφημιζόμενους οι οποίοι διαχειρίζονται "Δίκτυα" σε ad hoc ή σε μόνιμη βάση. Στο πελατολόγιο της εταιρείας ανήκουν οι μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες αλυσίδες καταστημάτων πώλησης
-
Ηλεκτρικών συσκευών
-
Αλυσίδες Super Market και Hyper Market
-
Δίκτυα πωλήσεων αυτοκινήτων
-
Δίκτυα καταστημάτων ηλεκτρονικών συσκευών / εξοπλισμού.
-
Δίκτυα Τραπεζικών Καταστημάτων
-
Δίκτυα Ασφαλιστικών Συμβούλων
Βασικά ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την κάλυψη των αναγκών της συγκεκριμένης αγοράς είναι:
§ Οι έρευνες εικόνας που διεξάγονται με τη βοήθεια των ερευνητικών εργαλείων P.I.M.S. και Brand Dynamics.
§ Το Customer Relationship Assessor της Walker Information που χρησιμοποιείται για την καταγραφή και αξιολόγηση της σχέσης που έχει δημιουργήσει ένας οργανισμός με τους πελάτες του.
§ Το Mystery Shopping (Έρευνες Μυστικών Επισκέψεων), με σκοπό την αξιολόγηση του δικτύου πωλήσεων βάσει παραμέτρων και στόχων που έχει θέσει ο πελάτης.