· Αλκοολούχων ποτών
· Αναψυκτικών (ζεστών και κρύων)
· Γαλακτοκομικών προϊόντων
· Προϊόντων ζύμης
· Κατεψυγμένων προϊόντων
· Παιδικών τροφών
· Snack (Γλυκά και αλμυρά)
Σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες η εταιρεία έχει αναλάβει να σχεδιάσει και να υλοποιήσει έρευνες αγοράς στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, σε χώρες που δραστηριοποιούνται οι συγκεκριμένοι πελάτες ή θυγατρικές εταιρείες τους. Η σχέση με τους περισσότερους σημαντικούς πελάτες είναι σε μόνιμη βάση.
Η Εταιρία επίσης σχεδιάζει και ολοκληρώνει έρευνες για λογαριασμό πελατών σε εθνικό επίπεδο ή συμμετέχει σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα που σχεδιάζουν οι πολυεθνικοί όμιλοι σε συνεργασία με τη Millward Brown. Οι έρευνες που διεξάγει η MRB Hellas Α.Ε. για λογαριασμό των συγκεκριμένων εταιρειών είναι:
-
Έρευνες εικόνας και positioning προϊόντων
-
Έρευνες στάσεων, συνηθειών και χρήσεων
-
Έρευνες segmentation της αγοράς
-
Έρευνες αξιολόγησης διαφημιστικών καμπανιών – κυρίως τηλεοπτικών.
-
Έρευνες full product / concept test.
-
Ερευνητικά προγράμματα συνεχόμενων μετρήσεων (Trackers)