MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ερευνητικά Εργαλεία

Τομείς Εξειδίκευσης

Τραπεζικός / Οικονομικός Τομέας

Τηλεπικοινωνίες

Τρόφιμα και Ποτά

Δίκτυα Πωλήσεων

Αυτοκίνητο

Business to Business

Διαφημιστική Αγορά

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Κοινωνικό – Πολιτικός Χάρτης

Δημόσιος Τομέας

Διαφημιστική Αγορά

Η MRB Hellas Α.Ε., με βασικό εργαλείο το TGI, αλλά και μέσα από ad hoc έρευνες συνεργάζεται στενά με το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς (Διαφημιστικές εταιρείες και Media Shops), υποστηρίζοντας διαφημιστές και διαφημιζόμενους, ώστε να σχεδιάσουν την καλύτερη δυνατή επικοινωνιακή στρατηγική και προϊοντική πολιτική.

Σε αυτή την προσπάθεια σημαντικό ρόλο παίζει και η πολύτιμη εμπειρία από τη συνεργασία με το δίκτυο της Millward Brown, καθώς και η «θεσμική γνώση» που υπάρχει από την εκτενή χρήση εργαλείων όπως το BRAND DYNAMICS το DYNAMIC TRACKER και το LINK.

Στο σημείο αυτό είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η συνεργασία της MRB Hellas A.E. με τις Διαφημιστικές Εταιρίες και τα Media Shops είναι μακροχρόνια και ιδιαιτέρως στενή καθώς η "αντιληπτική" ικανότητα της Εταιρίας μέσα από σημαντικά Έργα όπως αυτά που ως παράδειγμα αναφέρονται στην συνέχεια είναι ιδιαιτέρως βαρύνουσα :

  • T.G.I.
  • Establishment Survey για την T.N.S.M.
  • Establishment Survey για την AGB - Nielsen
  • Media Multiplier

english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA