MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ερευνητικά Εργαλεία

Τομείς Εξειδίκευσης

Τραπεζικός / Οικονομικός Τομέας

Τηλεπικοινωνίες

Τρόφιμα και Ποτά

Δίκτυα Πωλήσεων

Αυτοκίνητο

Business to Business

Διαφημιστική Αγορά

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Κοινωνικό – Πολιτικός Χάρτης

Δημόσιος Τομέας

Τρόφιμα και Ποτά
Στον τομέα  των  τροφίμων και  ποτών  η MRB Hellas Α.Ε.  συνεργάζεται με τους Μεγαλύτερους Διαφημιζόμενους της αγοράς  σε  εθνικό  αλλά  και  διεθνές  επίπεδο. Η MRB Hellas  Α.Ε. έχει  σχεδιάσει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό ποιοτικών και ποσοτικών ερευνών για τις αγορές των:

 

·         Αλκοολούχων ποτών
 

·         Αναψυκτικών (ζεστών και κρύων)
 

·         Γαλακτοκομικών προϊόντων
 

·         Προϊόντων ζύμης
 

·         Κατεψυγμένων προϊόντων
 

·         Παιδικών τροφών
 

·         Snack (Γλυκά και αλμυρά)

  

Σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες η εταιρεία έχει αναλάβει να σχεδιάσει και να υλοποιήσει  έρευνες αγοράς στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, σε χώρες που δραστηριοποιούνται οι συγκεκριμένοι πελάτες ή θυγατρικές εταιρείες τους. Η σχέση με τους περισσότερους σημαντικούς πελάτες είναι σε μόνιμη βάση.

Η Εταιρία επίσης σχεδιάζει και ολοκληρώνει έρευνες για λογαριασμό πελατών σε εθνικό επίπεδο ή συμμετέχει σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα που σχεδιάζουν οι πολυεθνικοί όμιλοι σε συνεργασία με τη Millward Brown. Οι έρευνες που διεξάγει η MRB Hellas Α.Ε. για λογαριασμό των συγκεκριμένων εταιρειών είναι:

 

  • Έρευνες εικόνας και positioning προϊόντων
      
  • Έρευνες στάσεων, συνηθειών και χρήσεων 
     
  • Έρευνες segmentation της αγοράς
     
  • Έρευνες αξιολόγησης διαφημιστικών καμπανιών – κυρίως τηλεοπτικών.
     
  • Έρευνες full product / concept test.
     
  • Ερευνητικά προγράμματα συνεχόμενων μετρήσεων (Trackers) 

english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA