MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ερευνητικά Εργαλεία

PRO.MI.SE (Product Mix Selector)

REASSESOR ( Qual + Quant Product Development )

PIMS (Product Information Marketing System)

RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)

TGI (Target Group Index)

ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)

Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )

Τομείς Εξειδίκευσης

Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )

Οι σχέσεις με το σύνολο των stakeholders αποτελεί βασική παράμετρο για την πορεία μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού στην αγορά. Για την κάλυψη του συγκεκριμένου τομέα η MRB Hellas Α.Ε. έχει συνάψει αποκλειστική συνεργασία με τη Walker Information. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι η MRB Hellas Α.Ε. να προσφέρει μια πλήρη γκάμα ερευνητικών και συμβουλευτικών εργαλείων που διερευνούν, καταγράφουν και αποκωδικοποιούν τη σχέση των stakeholders ενός οργανισμού με τον ίδιο τον οργανισμό.

 

H λέξη - κλειδί που υποδηλώνει τη φιλοσοφία των εργαλείων της Walker Information είναι η «ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ». Ο βαθμός πιστότητας ενός πελάτη, ενός εργαζόμενου ή οποιουδήποτε άλλου συνεργάτη μιας εταιρείας είναι το βασικό μέγεθος που εξηγεί και μπορεί να προβλέψει μελλοντικές συμπεριφορές.

 

Τα ερευνητικά εργαλεία της Walker Information αποτελούν ένα πλήρες σύστημα καταγραφής και διαχείρισης σχέσεων. Ισχυρά πλεονεκτήματα των εργαλείων της Walker Information είναι:

 

Η κοινή προέλευση και φιλοσοφία που τα διέπει, με αποτέλεσμα να μπορούν να λειτουργήσουν στη λογική της συνέργιας, με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων.

 

H χρήση συγκριτικών στοιχειών (benchmarks) από όλες τις μεγάλες αγορές και χώρες διεθνώς και για όλες τις κύριες κατηγορίες της αγοράς.

 

Τα βασικά εργαλεία της Walker Information είναι:

 

 

 

C.R.A. (Customer Relationship Assessment)

(Μπορείτε να κατεβάσετε το αντίστοιχο pdf ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.)

 

Ο βασικός στόχος των στελεχών μιας εταιρείας είναι η δημιουργία και η διατήρηση μιας πραγματικής σχέσης με τον πελάτη. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον οι δυναμικές που αναπτύσσονται είναι αρκετά περίπλοκες, με αποτέλεσμα να απαιτούνται εξειδικευμένα ερευνητικά εργαλεία, όπως το C.R.A., για να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα του τύπου:

 

 

•          Πόσο πιστοί είναι οι πελάτες μου;

•          Ποιο είναι το ποσοστό των πελατών που είναι έτοιμοι να με εγκαταλείψουν;

•          Ποιες είναι οι παράμετροι που επηρεάζουν τη σχέση τους (θετικά ή αρνητικά);

•          Πόσο ισχυρές είναι οι αντιστάσεις τους απέναντι στις «σειρήνες» του
ανταγωνισμού;

•          Ποια είναι η σχέση των ανταγωνιστών μου με τους πελάτες τους;

•          Ποια αδύνατα σημεία του ανταγωνισμού μπορώ να εκμεταλλευτώ, ώστε να
κερδίσω περισσότερους πελάτες;

 

Το ερευνητικό εργαλείο C.R.A. δίνει πειστικές και τεκμηριωμένες απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα, καθώς, επίσης, και σε πολλά άλλα ζητήματα που άπτονται της διερεύνησης και αξιολόγησης των σχέσεων μιας εταιρείας με τους πελάτες της.

 

 

 

Ε.R.A. (Employee Relationship Assessment)

(Μπορείτε να κατεβάσετε το αντίστοιχο pdf ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.)

 

Το ανθρώπινο δυναμικό μιας επιχείρησης/ οργανισμού αποτελεί για αυτήν πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο και παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχή πορεία της συγκεκριμένης επιχείρησης/ οργανισμού. Η διεθνής εμπειρία έχει αποδείξει ότι πιστοί εργαζόμενοι και πιστοί πελάτες είναι μεγέθη ανάλογα. Λαμβάνοντας υπόψη τη σύγχρονη πραγματικότητα, η Walker Information έχει αναπτύξει το ερευνητικό εργαλείο E.R.A., το οποίο διερευνά και καταγράφει τη σχέση μεταξύ των εργαζομένων και της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, το E.R.A. καλύπτει τους παρακάτω στόχους:

 

Καταγράφει τη στάση, τα συναισθήματα και τις αντιλήψεις των εργαζομένων απέναντι στην επιχείρηση.

 

Προσδιορίζει τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν, ώστε να βελτιωθεί η σχέση με τους εργαζόμενους, με θετικά αποτελέσματα στην απόδοση της εταιρείας.

 

Προσδιορίζει τους τομείς του εργασιακού περιβάλλοντος που χρήζουν βελτίωσης.

 

Παρέχει τη δυνατότητα σύγκρισης της υπό διερεύνηση εταιρείας με διεθνή standards, μέσα από το σύστημα benchmarking που διαθέτει η Walker Information.

 

 

 

L.C.A. (Lost Customer Assessment)

 

Το ερευνητικό εργαλείο L.C.A. καλύπτει ένα πολύ κρίσιμο κοινό για κάθε εταιρεία και οργανισμό: το κοινό των «χαμένων πελατών». Η διερεύνηση των λόγων και των αιτιών που οδήγησαν αυτούς τους πελάτες στη διακοπή της σχέση τους με την επιχείρηση/ οργανισμό μπορεί να αποτελέσει πολύ σημαντική πηγή πληροφόρησης, ως προς τις ενέργειες και διαδικασίες στις οποίες πρέπει να προβεί η εταιρεία, ώστε να περιορίσει το φαινόμενο των διαρροών και να κερδίσει πίσω κάποιο κομμάτι του συγκεκριμένου πελατολογίου.

 

Η προσέγγιση του συγκεκριμένου κοινού και η διερεύνηση των στάσεων και απόψεων του είναι μια αρκετά δύσκολη διεργασία. Η Walker Information έχει αναπτύξει το ερευνητικό εργαλείο L.C.A., ώστε να μπορέσει να καλύψει τους επιχειρηματικούς στόχους των πελατών της, μεταξύ των οποίων οι κυριότεροι είναι οι εξής:

 

•          H συλλογή των απαραίτητων  στοιχείων που θα βοηθήσουν στον προσδιορισμό
των βαθύτερων αιτιών που οδήγησαν έναν πελάτη στον ανταγωνισμό.

•          Ο προσδιορισμός των προβλημάτων που ανέκυψαν στη σχέση του πελάτη με
την εταιρεία.

•          Ο προσδιορισμός των πρόδρομων συμπτωμάτων που οδηγούν τους πελάτες
στον ανταγωνισμό.

•          Ο προσδιορισμός των κοινών που είναι ευκολότερο να ξανακερδηθούν.

 

Το εργαλείο L.C.A. μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε περιπτώσεις αδρανών πελατολογίων. 

 

     

 

 

 

 


english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA