Επιχειρηματικές Λύσεις
Ερευνητικά Εργαλεία
REASSESOR ( Qual + Quant Product Development )
PIMS (Product Information Marketing System)
RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)
TGI (Target Group Index)
ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)
Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )
TGI (Target Group Index) TGI
Το TGI είναι ένα ερευνητικό εργαλείο single source, που παρέχει πολύτιμη πληροφόρηση για το σύνολο της αγοράς. Το TGI είναι ένα ευέλικτο εργαλείο που μπορεί να δώσει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα και προβληματισμούς των διαχειριστών μιας μάρκας, συνδυάζοντας τις βασικές καταναλωτικές συνήθειες των πελατών με:
· Στοιχεία media consumption
· Buying habits
· Στάσεις & συνήθειες
· Ψυχογραφικά στοιχεία
· Αναλυτικά δημογραφικά χαρακτηριστικά
Το γεγονός ότι το TGI είναι single source ερευνητικό εργαλείο, παρέχει τη μοναδική δυνατότητα να διερευνήσει κανείς τις επιδράσεις που υπάρχουν μεταξύ διαφορετικών αγορών και πώς αυτές μπορεί να έχουν άμεση ή έμμεση επίδραση στην πορεία ενός προϊόντος ή μίας μάρκας.
Το TGI είναι ένα διεθνές εργαλείο, με παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα η MRB Hellas Α.Ε. εφαρμόζει το συγκεκριμένο εργαλείο για περισσότερα από 23 χρόνια. Το εργαλείο επανασχεδιάστηκε στη σημερινή του μορφή το 2000 με βάση τις ανάγκες της αγοράς αλλά και τα διεθνή standards.