MRB
Υπηρεσίες
Τεχνογνωσία

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ερευνητικά Εργαλεία

PRO.MI.SE (Product Mix Selector)

REASSESOR ( Qual + Quant Product Development )

PIMS (Product Information Marketing System)

RISC (Human Values-Customers/Citizens Needs-Socio/Market Change)

TGI (Target Group Index)

ΤΑΣΕΙΣ (Κοινωνική – Πολιτική Συνεχής Βάση Δεδομένων)

Walker Information ( The Stakeholder’s Perspective )

Τομείς Εξειδίκευσης

PRO.MI.SE (Product Mix Selector)

PRO.MI.SE (Product Mix Selector)

(Μπορείτε να κατεβάσετε το αντίστοιχο pdf ή να επικοινωνήσετε μαζί μας.)

 

Συχνά τίθεται το ερώτημα – προβληματισμός από τους πελάτες: «Σκέφτομαι να λανσάρω ένα νέο προϊόν/ υπηρεσία στην αγορά. Πώς πρέπει να είναι αυτό το προϊόν/ υπηρεσία για να πετύχει;» Ερώτημα εξαιρετικά απλό και, παράλληλα, πολύ δύσκολο να απαντηθεί.

 

Την απάντηση σε τέτοιου είδους ερωτήματα δίνει το ερευνητικό εργαλείο PRO.MI.SE. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι που καλύπτει το συγκεκριμένο εργαλείο κινούνται στους παρακάτω άξονες: 

 

Promise

  • Ο προσδιορισμός του ιδανικού product mix που θα μεγιστοποιήσει την προτίμηση του κοινού- στόχος προς το προϊόν.
  • Ο προσδιορισμός της ρεαλιστικής - ιδανικής τιμής του προϊόντος.
  • Ο προσδιορισμός του source of business, δηλαδή από ποια ανταγωνιστικά προϊόντα θα προσελκύσει πελάτες το νέο προϊόν.
  • Ο προσδιορισμός αδυναμιών του προϊόντος που θα πρέπει να εξαλειφθούν στην τελική φάση του σχεδιασμού του, ώστε να μεγιστοποιηθεί το ROI.
  • Ο προσδιορισμός των πλεονεκτημάτων του προϊόντος έναντι του ανταγωνισμού, τα οποία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στην επικοινωνία του λανσαρίσματος. 

 

Το ερευνητικό εργαλείο PRO.MI.SΕ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το επαναλανσάρισμα ενός ήδη υπάρχοντος προϊόντος.

 

Το PRO.MI.SE. βασίζεται στη μεθοδολογία του Conjoint Analysis. Για την εφαρμογή της συγκεκριμένης μεθοδολογίας είναι απαραίτητη η χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών κατά τη διάρκεια λήψης της συνέντευξης (σύστημα C.A.P.I.).

         

Το λογισμικό πάνω στο οποίο στηρίζεται το ερωτηματολόγιο έχει την δυνατότητα, προσαρμογής (adaptiveness) στη ροή των απαντήσεων του ερωτωμένου, με αποτέλεσμα να επικεντρώνεται στα σημεία που είναι σημαντικά για κάθε ερωτώμενο χωριστά. Με την προσέγγιση αυτή, όλη η προσπάθεια επικεντρώνεται στα σημεία που επηρεάζουν την τελική  απόφαση/ επιλογή του ερωτωμένου  περισσότερο, πράγμα ανέφικτο χωρίς τη χρήση των Η/Υ.


english version όροι χρήσηςsitemap ©2009 Converge ICT Solutions & Services SA